Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 27, 2010
Image Size
134 KB
Resolution
1200×610
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,863 (6 today)
Favourites
265 (who?)
Comments
56
Downloads
67
×
Saving the world is tiring by kimiko Saving the world is tiring by kimiko
TWO FANARTS IN A DAY WHAT IS THIS SHIT?

FULLVIEW PLZ, THE THUMBNAIL DESTROYS MY LINEARTS :noes:

DAMN IT AMY AND ELEVEN, YOUR INFECTIOUSLY ADORABLE PAIRING KEEPS ME UP UNTIL 4AM.

Take a nap guys. You deserve it.

DON'T LOOK AT HIS LEG, OH GOD. It's supposed to be tucked under. lolfail.

This started as 2500 pixels wide and ended up at 6000, hahahaha. This was going to be something slightly different to what it actually turned out as, but then I accidentally drew myself out of them holding hands (because I didn't want to re-draw stuff and I couldn't make them hold hands without superawkwardpose). So it turned into this quiet little moment instead :meow:
Add a Comment:
 
:iconcati-neko:
They're soooo cute! >__< favs+
Reply
:iconlordofthepandas:
LordOfThePandas Jul 13, 2011  Student General Artist
*Crys* THEY LOOK TOO GOOD TOGETHER!!
Reply
:iconpiromanskamucha:
piromanskamucha Jul 2, 2011  Hobbyist General Artist
Nice one! :)
Reply
:iconlordofthepandas:
LordOfThePandas Jul 1, 2011  Student General Artist
Very cute!!
Reply
:iconlordofthepandas:
LordOfThePandas Jul 1, 2011  Student General Artist
cute cute cute!
Reply
:iconlordofthepandas:
LordOfThePandas Jul 1, 2011  Student General Artist
Awwwwwwwwwwwwwwwwwww...sooo cute! They look perfect 2gether!! XXX
Reply
:iconelevenismydoctor:
Awww! I'm lost for words! SO ADORABLE doesn't even seem to cover it! *loves*
Reply
:iconywyh-s--morelenmir:
YWYH-s--Morelenmir Nov 7, 2010   General Artist
Oh my goooosh they're so flippin' adorable I can't stand it. Aaaaaaahh. =3
Reply
Add a Comment: